10/10/2007

Livane Kültür 2.Yılına yeni Sayımızla Giremedik!!Üzgünüm.

LİVANE KÜLTÜR-www.livane.org

İnternet de yayın hayatına Ağustos-2006 yılında başlayan Livane Kültür'ün ortaya çıkış serüvenini uzun uzun burada anlatmak yerine internet evreninde neden Livane Kültür olarak yer almaya karar verdik onu söyleyeyim.

Öncelikle basılı ve süreli bir yayın organı olarak şu an Livane Kültür yazar kadrosunda yer alan arkadaşlarla bir dergi çıkartma serüvenine giriştik ve bu alanda zorlanınca çalışmayı internet ortamına taşımayı görsel yönetmen arkadaşımın da ısrarları ve isteği üzerine yapmaya karar verdim.

Livane Kültürü ben bir e-dergi, ya da Kültür Sanat Platformu ya da başka bir sınıflama, tanımlama içine koymuyorum.

Bizler kendi üretimlerimizi bu adreste, Livane Kütürde internet ortamında birçok insanın bireysel ya da grup olarak yaptığı gibi paylaşıma sunuyoruz sadece. Bu tanımlamayı bizimle bu yolculuğa çıkan kişilere bırakıyoruz.

Çağrımızda ve davetimizde öyle zaten hem Livane Kültür de hem de Livane mail grubumuz da.

"Livane orada bir yer, bizimle karşı kıyıya yolculuğa ne dersiniz?"

Bizimle bu yolculuğa çıkmak isteyenler kendileri Livane Kültürün ne olduğuna zaten düşünceleri doğrultusunda karar vereceklerdir diye düşünüyorum.

Biliyorum yeni sayımız için geciktik.Hemde çok.Bu sebeple üzgün olduğumu buradan iletmek istedim.

İkinci yılımıza yeni sayımızla girmek isterdim ama olamadı ne yazıkki.Bizi izleyen ve takip eden bizimle Livaneye yolculuk edenlerden bu mesajımla özür dilemek istiyorum.

Saygılarımla

Kürşat Ural

Livane Kültür Editörü


















No comments:

Öne Çıkan Yayın

My Greatest Passions: Literature, Poetry, and Art

  A lthough I am passionate about literature, art, and poetry, my wife is the biggest passion in  my life. In 1994, after I published the st...