10/19/2007

Yaş Otuz Beş Ömrün Yarısı...

23.08.2006
İnsan kendi doğduğu günle ilgili ne yazar ki?

Ancak neden yazdım bu yazıyı. Çünkü yaş otuz beş oldu. Hepiniz bilirsiniz Cahit Sıtkı Tarancı’nın Otuz Beş Yaş Şiiri’ni.

Ortasına mı geldim ömrün yoksa başka bir şey mi bilemem tabiî ki? Ancak insan otuzlu yaşlarda yaşamının çok farklı, anlatması gerçekten zor bir evresinde olduğunu düşünüyor. Hatta bunu fark ettiğinde ise şöyle bir silkeleniyor ve yılları, ayları, günleri, saatleri bile dolu dolu geçirmek istiyor inanın.

Yaşama geçmiştekinden daha farklı sarılıyor belki de. Anlayacağınız çok karmaşık duygular ve düşünceler içinde buluyor kendini. Bende aynen öyleyim işte!

Aslında yıllardır karmaşa ve kaosu severek ve isteyerek içine dalmıştım. Şimdi neden korkuyorum ki bu karmaşadan.Korkmamalıyım.

Bu ruh halinden kurtulmak yerine yaşamımda sürekli karşılaştığım plansız ve programsızca daha da çok tesadüflerin girdabına bırakayım kendimi solgun bakışlı ürkekliğimle.

Seviyorum yaşamayı, seviyorum insanları ve kadınımı. Solgun bakışlı ürkekliğimi.
Kürşat Ural
"bırak yaşamına şiir girsin"

No comments:

Öne Çıkan Yayın

My Greatest Passions: Literature, Poetry, and Art

  A lthough I am passionate about literature, art, and poetry, my wife is the biggest passion in  my life. In 1994, after I published the st...