11/27/2007

Kendimi Bilen Birisi

savaşıyorum kendimi bilen birisiyle

öcümü almasına izin verme sakın



hatırında kalmış eski korkuluklardan

tütün tarlasındaki çocukluğumu büyüttüm

gözlerinde

koşarak çeşmenin önünden geçti hızla

kızağın yanında yürüdük birlikte

çocuktuk

anlamadık hiç anlayamadık





köpek havlamaları geliyor uzak tarlalardan

çayırlardan inen yukarı mahalle ahalisi

çoluklu çocuklu

genç kız erkek eğlenerek

o heyecanın boğazımı düğümlediği anı

onun gözlerinde sakladım içtim pınarından

soğuk soğuk



işte o köyü özledim ben

bir yerlerde saklanan benliğimi

köylülüğümü

neden inandıramadık söylesene

kendimi bilen birisine

hep savaştık.




Kürşat Ural

"bırak yaşamına şiir girsin"

No comments:

Öne Çıkan Yayın

My Greatest Passions: Literature, Poetry, and Art

  A lthough I am passionate about literature, art, and poetry, my wife is the biggest passion in  my life. In 1994, after I published the st...