11/27/2007

O gün

Gölcük Barbaros Hayrettin Lisesi son sınıftaydım. Çanakkale şehitleri anısına Donanma Komutanlığı desteğiyle oratoryo çalışmalarımız vardı askeriye sinema salonunda. Hafta sonları çalışmalarımız olurdu ve epeyce kalabalık bir gruptuk.

Ben, Necmettin Halil Onan'ın istiklal savaşımızla özdeşleşmiş o şiiirini okuyordum provalarda. Gösteride aldığım sorumluluk benim için çok önemliydi. Tiyatro sahnesinde sivil,askeri izleyicinin önunde kutsal ve hepimiz için değeri çok büyük olan bu günde müthiş bir heyecanı yaşayacaktık hep birlikte.

O an gelmişti işte.Başlıyorum okumaya. Titrek başlayan sonra gürleşerek devam eden o mısraların heyecanını şu an yaşıyor gibiyim sanki. Önde oturan askeri ve sivil erkan arkalara doğru bu toprağın insanı halkımız katıldı o dizelerin heyecan verici kutsal derinliğine. Müthiş bir andı.

Başarıyla bitirmiştik gösterimizi. Hepimiz, Gölcük Donanma Komutanı tarafından tek tek tebrik edimiştik.Çoşku, anlatılmaz bir heyecan vardı.Ve askeriye başarımızdan ötürü bize bir sürpriz gerçekleştirmişti.

Bir donanma gemisine davet etmişlerdi bizi. Çok güzel bir gündü.


Sizlerle paylaşayım dedim.
Kürşat Ural
"bırak yaşamına şiir girsin"

No comments:

Öne Çıkan Yayın

My Greatest Passions: Literature, Poetry, and Art

  A lthough I am passionate about literature, art, and poetry, my wife is the biggest passion in  my life. In 1994, after I published the st...