11/28/2007

Zor Bir Ölüm



Zor bir ölüm seçmeyeceğim kendime
toprağın uyanışına müdahale etmeden
vücudumu parçalamaya çalışan elleri
incitmeden
asla gecenin içine ölümü indirmeden
bir uyarı bildirgesini
kazıyacağım üzerinizde
yakın bütün tenlerinizle
ora

bura

örtüşemediğiniz vücudumda alaysı gözlerinizle
tepinin sabahlara dek
kanlı göz yaşlarımı a n becerin bu işi
k a
ı d
t a
m

acı çekmek benim kanımsa eğer
bitmiyorsa ç ğ e e görüntülerim gözlerinizde
i n n n

tekrar edin ezgili dansları üzerimde

duvardaki ayak izlerini takip ettiğimde
baca deliğinden içeri giriyorlar
kafamı sokup içine baktığımda
çekip odamın içindeki köklerimi
sökerek alıyorlar kendilerine
uykumu bölen karanlık yüzlerle
karışıyorum
geleceğe bıraktığım sevdaları
soruyorlar pişkince
işkenceyi soluyorum nefeslerinde
yine düştüğüm yangının içinde
boğulup yüzüyorum
sahiden ne diyordum
zor bir ölüm seçmeyeceğim kendime
kolay ve sessizce olacak
sarhoşun çukura düşmesi falan gibi
tanrıların övgüsüyle rüzgarın verdiği esinti
­- birazda ben istediğim için ­­­­­-
korkuttu mu
sakın sıkıntıları omuzlamayın devam edin
tanrıların sıkıştığı anda bitireceğiz
beyaz bir ölümün yüzünü göreceksiniz
benim asla değil

Kürşat Ural

"bırak yaşamına şiir girsin"

*Şiirin orjinal biçemi:

Livane Ekim&Kasım 2006 3.Sayı
http://www.livane.org/2006Ekimkasim/?pid=06

No comments:

Öne Çıkan Yayın

My Greatest Passions: Literature, Poetry, and Art

  A lthough I am passionate about literature, art, and poetry, my wife is the biggest passion in  my life. In 1994, after I published the st...