10/19/2007

Aşk yalancıdır,kalleştir





Başlarken sevdiği kadınına adıyor bütün yolculuklarını.
Savaşlar,limanlar,uğradığı kasabalarda ki arkadaşlar ve aradığı o şey.
Bir gecede neler olmuş neler.Bu konuda bende bir şeyler söylemek isterdim.

Mutlu değilim onun kadar.Aksine cesur ve bir o kadar korkak.İnsan değilim kendim kadar.Lakin onun kadar mutsuz ve keyifsiz.

Bakıyorum cebimdekilere.Kalanlar o kadar azalmış ki.Onu da kaybedersek vay halimize.Hadi kolay gelsin.Bütün her şey sevgiyle gelsin,sevgiyle gitsin .


İsteklerimizin benin yapım sürecinde karşımıza kurtulmaya çalıştığımız bazı engeller çıkardığı doğrudur, ancak öyle bir anlatmışsın ki isteklerimizi şaşırdım!Bütünüyle yok etmek!Kurtulmaya çalışmamız gereken bazı isteklerimizin bizi götüreceği olumsuzluklardır.Öyle bir söylemişsin ki olumsuzlukların bütünü isteklerimiz gibi algıladım ben.Yani senin anlatımından algıladığım isteklerimiz şeytanın kitabında yazılanların aynısıymış gibi.Olur mu öyle şey?

İstek ve arzularımıza bu kadar karamsar yaklaşma derim.Hayata olan bakış açımızı
karartmayalım.

Güvenilirlik insan erdemlerinden belki de en önemlilerinden.Ayrıca hayatımızda ki ilişkilerimizde de çok önemli bir yere sahip.Fakat ilişkilerin yoğunluğunda bu erdemimiz bile şekil değiştirebiliyor.'Güven duymak' dediğimiz zaman,arkadaşa,dosta,sevgiliye.Acaba bizim cephemizde neler oluyor.Neden insan böyle bir duyguyu hissetmek ister?

Kişilik tahlillerinde,ilişkilerin gelişiminde güvenilirlik önemli dedik. neden böyle? yada nedir bunun ölçütleri?neleri önemseriz güvenirken?

Söylediklerinizin bir çoğuna katılmak olası,ancak 'dost biriktirmeyi unutmayı gerçekten anlayamadım. Dostluk mutlaka özeldir,farklıdır,güzeldir. "Uzun zamandır bir dost arıyorum." -Öldü. -Yalan söyleme. İnsan birçok kişiye aşık olabilir.Aşık olduğuyla çok iyi dost da olabilir.Gerçekten dost olabilir mi? Gerçek olandır. Aşk yalancıdır,kalleştir.Bazen de çok sıcaktır.Üşütür. -Dost her şeyi eritir.Elmasa da pırlantaya da benzemez.Değersizdir.Aşk gibi hep yalan söylemez.Doğrucudur.Öldürür. Her neyse dediğim gibi -var var -Yaşıyor ve birlikte yaşlanıyoruz.Ölene kadar.




Kürşat Ural




"bırak yaşamına şiir girsin"

No comments:

Öne Çıkan Yayın

My Greatest Passions: Literature, Poetry, and Art

  A lthough I am passionate about literature, art, and poetry, my wife is the biggest passion in  my life. In 1994, after I published the st...