12/07/2007

Bulutları Saklamışlar



bulutları saklamışlar anne

hep bir yerlerde bıraktın çocukluğunu
aklına geldiğinde avucunda sakladığın günahlarını
savurdun rüzgarıyla sana uzanan
pişman olmamış ancak umutsuz solgun gözlere inat

inatla söykülerini unuttun be adam
zorlama kavgalara alışık değilsin sen
zorlama kaçışlara asla

yaz dedin yaz sıcağıyla geldi

ne güzel olurdu demiştin
ne olacak bizim halimiz sorgularıyla çoğaldık
yazılmamış hikayelerin kahramanlarıyla
uyurken ya da ölürken

sevişirken bana yalancının masalını anlat
öyle bir heyecanla anlat ki
ölümümü unutmasın sorgucular

ben daha ölmedim

bir zamanlar şöyle başlamıştın:
bu şehrin can pazarlarında
satılığa çıkartılıyor insanlar demiştin
sevgiyi pazarlamaya devam ediyor şarlatanlar
aşık olmadım ki
yalancı yankesicinin elleriyle okşadım seni
sustum.

Kürşat Ural

"bırak yaşamına şiir girsin"

No comments:

Öne Çıkan Yayın

My Greatest Passions: Literature, Poetry, and Art

  A lthough I am passionate about literature, art, and poetry, my wife is the biggest passion in  my life. In 1994, after I published the st...