12/04/2007

Sinir Oluyorum!







Sinir oluyorum.



Dayanamadım ve kendimi zor tuttum.Ve yazmaya karar verdim.Bu yazım araya bonus olarak girdi kusura bakmayın.



Yahu , şu tanga ile ilgili sanırım mayo firmaları reklam filmi yapsalardı bu kadar etkili olmazdı herhalde.



Yaz aylarında tatil yörelerinde tanga giyenlerin sayısı hızla artıyormuş. Duydunuz mu?



Tangayla kalkıyoruz, tangayla yatıyoruz.



Artık her şeyi unuttuk, Sibel Can tanga giymiş sonra arkasından diğerleri nasıl giymiş,ben giymem asla. Aslında bilinçli yapılmışta. Falanda filan.



Ya yapmayın. Yeter yahu. Ne saçmalıktır.



Bu kadarda küçültmeyin kendinizi. Buna birde roportaj vermezler mi?



Aslında artık karar verdim buna. Şarkıcılar oyuncu, magazincilerde yönetmen senarist. Alıp yürüyorlar bu yolda elele.



Kurgu yapılıyor, senaryo yazılıyor, ve motoooor. Çekimler başlıyor.



Tanga!çekim bir sahne . Haydi bakalım. Kolay gelsin efendim.



Yeter artık bu magazin kirletmişliği!





Başka bir konuya değineceğim. Sinir olduğum bu konuyu anlattıktan sonra şimdide programını çok beğendiğim Sevim Gözay hanıma teşekkür etmek istiyorum.



Müthiş ya.Yaz kitapları başlığında kitaplara yer vermiş programında.



Benimde dahil olduğum , kitap okumayan bireylerin oluşturduğu bir topluma sen kalk programında tek tek kitap ve yayınevlerini tanıt.Kim izler ki? Ama eminim ki yinede insanlar izlemiştir. Umuyorum. Teşekkürler Sevim hanım.




Kürşat Ural




"bırak yaşamına şiir girsin"

No comments:

Öne Çıkan Yayın

My Greatest Passions: Literature, Poetry, and Art

  A lthough I am passionate about literature, art, and poetry, my wife is the biggest passion in  my life. In 1994, after I published the st...