12/04/2007

Gecenin Gerçek Sahipleri

Geceyle birlikte
sallantısız bir iç çekişi
istedim yine
saatlerin dokuduğu
ağrılı ve sıkıntılı
anlarımı çekerek


ürperti ile sana
uykusuzluğumu
çekip aldım geçmişten
neyi hangi zamana taşıdığımı
belli belirsiz hatırladığım yüzünü
niye sorarlar bana
suretsiz geceyi nöbetleyenler

benden
hiç farkı olmayan
bu sorgucuları
yaşatan ve adım adım
sonumu getiren saplantı yüklerimi
çoğaltan kim

cevabını bekletmeden
doğruyu yanlıştan ayırt etmeden
bekleyen birisi var yanımda
dokunsam ağlayacak
seni seviyorumları
çoğalt sana tapıyorumlarla


nedensiz
ve hiç aldatmacasız
beklentileri incitmeden
EVET biliyorum
bütün şüphelerin
getirdiği yaralarımız
çoğaltıyor gecenin
gerçek sahiplerini


sana dokunmadan
taze bir iç çekişimi
süsledim geceyle
ayrılık acısıyla
ateşin sıcağına
başkaldırdım



kıskanmadan sevebilmeyi
becerebilseydim eğer
acılarımı şiirleştiren
sözcüklerin kısırlığında
boğulurdum
şüphelerin ayrıntılarından
sıyır kendini
sarıl bana
bırak korkularını
savur bana

Kürşat Ural

"bırak yaşamına şiir girsin"

No comments:

Öne Çıkan Yayın

My Greatest Passions: Literature, Poetry, and Art

  A lthough I am passionate about literature, art, and poetry, my wife is the biggest passion in  my life. In 1994, after I published the st...