12/04/2007

Yalnız Seni

yalnız seni
yanlış olsa da
yalnız seni karıştırdım
yalnızlığıma
yarına hazırladım kendimi
yan yana koydum çıplaklığımla
yalnız
yanlarımı
gecelerime bir an bile ulaşmadı
hep bir ağızdan söylenen o şarkılar
yalnız seni
doğru olsa da
yalnız seni sevemedim bir türlü
gözlerim dünü ağladı
üst üste koydum
ezildim yanlışların kara ezgisinde
gel bana
yarına dün kala
oraya gel
yanlışlarla doğruların
yalnızlığımla bizli sevdaların
buluştuğu zamana
ne olur
gecenin saçlarına
ne olur dokunmama izin ver
ve iste o zaman sevdiğim
çekip git sevdalına



Kürşat Ural

"bırak yaşamına şiir girsin"



No comments:

Öne Çıkan Yayın

My Greatest Passions: Literature, Poetry, and Art

  A lthough I am passionate about literature, art, and poetry, my wife is the biggest passion in  my life. In 1994, after I published the st...